📅 септември 2020 г.

От сезонни билети (карти) до профили на купувачи – чудесна новина за любителите на събития!  



Системата за продажба на билети за събития Paysera Tickets стартира 4 нови функции, които ще бъдат от полза както за организаторите, така и за посетителите на събития: билети за многократна употреба, групови събития, сезонни билети (карти) и профили на купувачи.Всичко това - без допълнителни разходи.

#

Въпреки че лятото приключи, ние вярваме, че този сезон ще предложи още горещи празници за посетителите на събития. Ако все още не сте планирали нищо - не се притеснявайте. Новите функции определено ще улеснят живота Ви и може би дори ще Ви предложат някои идеи за бъдещи събития. 

Билети за многократна употреба 💃🥋🏊‍♀️

Отсега нататък организаторите на събития, които използват системата Paysera Tickets, могат да предложат на клиентите да закупят билети за многократна употреба или с други думи - билети, които могат да се използват многократно за определен период от време. 

Например, това може да бъде билет за уроци по танци - един билет да бъде валиден за 6 сутрешни класове и само в работни дни. Или може да бъде билет за 10 часа плуване в басейн само през уикендите. 

След като организаторът сканира един от тези билети с приложението Paysera Tickets, той ще види колко време или колко посещения остават за конкретното лице. 
#

Събития в група

Тази новост е особено вълнуваща! Функцията ще позволи на организаторите да групират определени събития, които ще бъдат видими на една и съща страница и всеки ще може да ги сподели, като използва един линк.

Например, ако организирате извънкласни дейности за деца, можете да групирате събития по възраст, пол и т.н. Или може би организирате поредица от концерти, които искате да имате на едно място? Възможностите са неограничени!

#

Сезонни билети (карти) 🏀 ⚽️

Тази функция я очаквахме отдавна! Сезонните билети (абонаментни карти) ще позволят на клиентите да закупят един билет за всички събития в група и ако желаете, можете да им дадете възможност да продадат обратно билет за някое от събитията, в случай че не могат да присъстват.

Как се използва тази функция в реална ситуация? Представете си, че организирате поредица от спортни игри. Сега вече можете да групирате всички игри за сезона заедно и да продадете един сезонен билет (карта), който осигурява присъствие на всички мачове. Клиентите ще имат достъп до всичките билети за отделните спортни мероприятия в своя профил или ако не са създали профил - ще ги получат по електронната поща.

Ако клиентът има профил и е закупил сезонен билет (карта), но не може да присъства на някое от мероприятията, той дори може да обяви този единичен билет за продажба, в случай, че организаторът е активирал тази функция. Ако билетът бъде продаден, клиентът ще получи парите за него обратно. Така всички са щастливи!

#

Профил на купувач 🎟

И накрая, вече всели купувач може да създаде профил в Paysera Tickets и да получи достъп до всичките си билети за минали и бъдещи събития на едно място. Можете да добавяте допълнителни имейл адреси към профила си, в случай че Вашият имейл е променен и желаете да получите достъп до своите предварително закупени билети.

Ако сте добавили своя имейл адрес към профила си на купувач, след като сте закупили билети, пак ще видите цялата история на покупките в профила си. Това означава, че няма повече изгубени, изтрити или забравени билети!

Нека не отстъпваме пред предизвикателствата и нека държим главите си изправени, въпреки трудностите, пред които е изправена тази индустрия днес. Сега разполагате с всички необходими средства, за да забавлявате аудиторията си!

Ако имате въпроси относно тази или други функции на Paysera Tickets, моля свържете се с нас на tickets@paysera.com. Последвайте ни в социалните мрежи и ни уведомете, ако желаете да споделим Вашето събитие!