Блогът на Paysera

От нови продукти и услуги, до фирмени новини и зад кулисите на най-голямата литовска Fintech компания.

Топ 10 въпроса относно получаването на онлайн плащания

По време на първите стъпки в бизнеса с електронна търговия възникват много въпроси. Но не е бизнес, ако не продавате нищо, нали? Paysera помага на хиляди електронни магазини да получават плащания от клиенти по целия свят. И сега ще отговорим на някои от най-често задаваните въпроси относно обработката на онлайн плащания! 

#

Безопасно ли е да плащате онлайн чрез Вашата банка?

Много от нас са били в ситуацията, когато постоянно проверявате джобовете си, страхувайки се Вашата платежна карта да не бъде изгубена или открадната. Случаите, когато измамници купуват нещо онлайн или във физически магазини, ползвайки откраднати карти или данни за карти, са редки, но не и невъзможни. Онлайн банкирането обаче изглежда е един от най-безопасните начини за плащане на Вашите покупки в електронните магазини. Всички данни за вход в системата са запаметени от Вас и често това изисква допълнителни потвърждения, получени чрез SMS или приложения за генериране на код.

#

Paysera стартира своята услуга по иницииране на плащания в Румъния!

Отсега нататък онлайн търговците от Румъния или предприемачите, ориентирани към румънския пазар, могат да използват услугата по иницииране на плащания на Paysera (УИП), за да приемат онлайн плащания от своите купувачи. Счита се, че тази услуга още повече ще ускори тенденциите за онлайн пазаруване в Румъния - един от най-бързо развиващите се пазари за електронна търговия в ЕС.

#

Можете да добавите картата Paysera Visa към Google Pay чрез мобилното приложение на Paysera

Мобилните плащания скоро ще бъдат абсолютна норма за болшинството от клиентите на Paysera. Вече можете да добавите Вашата карта Paysera Visa към Google Pay директно от мобилното приложение на Paysera, без дори да разполагате с приложението Google Pay.

#

Електронна търговия: Как местен IBAN в България и Румъния може да Ви спести пари?

Все повече компании, които имат бизнес в сферата на електронната търговия в страни като България, Румъния или Унгария, установяват ползите от наличието на местен IBAN, наричан още BG IBAN, RO IBAN или HU IBAN. Местната IBAN сметка не само спестява пари на компаниите, когато търгуват на тези пазари, но също така може лесно да бъде открита чрез fintech компании като Paysera.

#

Какво представлява отвореното банкиране, PSD2 и услугата по иницииране на плащания?

Но за да бъде прецизни – PSD2 е просто ревизирана директива на ЕС относно платежните услуги. Тази директива позволява услуги като отворено банкиране – сигурно споделяне на данни между финансови институции чрез използване на интерфейс за приложно програмиране (API). Накратко - PSD 2 е името на регламент на ЕС, а отвореното банкиране е услуга за споделяне на данни.

#

Великден в офисите на Paysera по целия свят: от България и Литва до Филипините!

Разговаряхме с членове на екипа на Paysera в различни държави, за да разберем как ще отбележат предстоящите Великденски празници. Това, което разбрахме е, че работим в красива и разнообразна общност и определено можем да взаимстваме едни от други - ако не традиции, то поне някои рецепти за празниците.

#

Мобилното приложение на Paysera е достъпно в Huawei AppGallery

Добри новини за потребителите на Huawei телефони – мобилното приложение на Paysera може да бъде изтеглено от Huawei AppGallery.

#

Paysera предлага плащания в онлайн магазини чрез Revolut 

Отсега нататък електронните магазини, които използват услугата по иницииране на плащане на Paysera за обработка на онлайн плащания, ще предлагат на своите клиенти и опцията да заплащат за стоки или услуги чрез Revolut. 

#

Какво представлява порталът за плащания и как да изберем такъв?

Порталът за плащания е услуга, която позволява на клиентите да плащат в онлайн магазини, а магазините - да получават плащанията. Има определени критерии, които трябва да се вземат предвид, когато се избира най-подходящият платежен партньор за електронен магазин.

#

Paysera стартира денонощно (24/7) обслужване на клиенти на английски език

От 1 март клиентите на Paysera ще могат имат връзка с клиентска поддръжка на английски език денонощно (24/7). Консултациите ще се извършват чрез телефон, имейл и функцията за чат на живо в уебсайта.

#

Как да изпълнявате плащания към бюджета в България и Румъния от Paysera сметка

Знаете ли, че чрез Paysera можете да плащате данъчните си задължения към държавния бюджет както в България, така и в Румъния? Ако не - имаме добри новини за Вас. Прочетете тази статия, за да научите всичко за бюджетните плащания чрез Paysera.

#

Съвместна сметка за двойки - следващата стъпка във Вашата връзка

Как да споделяме разходите без тези така неудобни напомняния за пари? Прочетете за съвместните сметки за двойки, заявки за електронни пари и други начини за управление на общите финанси в ранните етапи на връзката.

#

Най-важните функции на мобилното приложение на Paysera през 2021 г. - как да не пропуснете нещо?

От колко от най-новите функции на мобилното приложение на Paysera, въведени през 2020 г., се възползвате? И кои са най-очакваните, които тепърва ще обявяваме през 2021 г.? Имаме по нещо за всеки!

#

Какво представлява SEPA превод? Разликата между SEPA и SEPA Instant

На ежедневен език и когато разговаряме с клиенти, ние обясняваме плащанията чрез SEPA като редовен превод в евро, а SEPA Instant - като спешен превод в евро. Но всъщност какво е SEPA превод? И по какво се различава от SEPA Instant?

#

Apple Pay вече с Paysera Visa!

Добра новина за всички фенове на Apple - картите Paysera Visa вече са съвместими с Apple Pay. Това беше едно от най-често срещаните питания от нашите клиенти и не можехме да го игнорираме. За тези, които вече знаят какво да направят - заглавието вероятно е било напълно достатъчно, за да започнете да ползвате услугата. За останалите - продължете да четете.

#

Какво представлява инфлацията и как да защитите парите си?

Още преди пандемията от COVID-19 слуховете за икономическа криза, инфлация и общ финансов спад се разпространяваха широко по цял свят. Поради тази причина хората постоянно търсят различни начини да защитят стойността на парите си в дългосрочен план.

#

От сезонни билети (карти) до профили на купувачи – чудесна новина за любителите на събития!

Системата за продажба на билети за събития Paysera Tickets стартира 4 нови функции, които ще бъдат от полза както за организаторите, така и за посетителите на събития. Всичко това - без допълнителни разходи.

#

ЗЛАТОТО вече е тук! Купувайте злато онлайн чрез Paysera

Темата за търговията със злато е активна в новините през последните няколко месеца. Цената на златото се увеличава ежедневно, а продажбите му нарастват поради опасения от икономическа криза. Ето защо се радваме да предоставим на всички наши клиенти възможността да купуват злато онлайн.

#

Защо моята Paysera сметка е блокирана или ограничена?

Този въпрос често се обсъжда в различни форуми, както и в социалните мрежи, затова решихме да Ви дадем някои идеи за това защо се налага Paysera сметката на някои лица да бъде блокирана или ограничена.

#

Как да се уверите, че разговаряте с Paysera, а не с телефонни измамници?

Съвременните измамници могат да звучат много професионално - те може да говорят учтиво и да звучат изтънчено, да знаят името Ви и дори да Ви пожелаят приятен ден, след като Ви ограбят. Но не позволявайте да Ви заблудят!

#

Захранване на сметка с ePay.bg

Вече можете да можете да захраните своята Paysera сметка и с партньорството на ePay по някой от следните 3 начина: в брой на касите на EasyPay, чрез микросметка в ePay и на банкомат чрез B-Pay.

#

Алтернативен Великден: всичко, което трябва да знаете, за това как да прекарате празника вкъщи

Ние ще се погрижим джобните пари за Вашите внуци или малките подаръци за Вашите близки да постъпят по сметките им преди сутринта на Великден. Радваме се, че клиентите на Paysera могат свободно да изпращат и получават парични средства дори по време на празници.

#

Броят на електронните магазини се увеличава по време на карантината

След обявяването на повсеместна карантина, много компании трябваше да се прехвърлят към сектора на електронната търговия. Вярваме, че това създава страхотни възможности, които ще помогнат на фирмите и икономиката в дългосрочен план.

#

Събития по време на карантината: Анулирай? Отложи? Адаптирай!

Няма съмнение, че световната карантина промени коренно плановете на много изпълнители, посетители и организатори на събития. И да, може да звучи невъзможно, но може би Вашето събитие може да се проведе онлайн?

#

Не, не е късно да създадете електронен магазин!

Тъй като изглежда, че карантината няма да приключи скоро, дори и най-традиционните собственици на физически магазини започнаха да прехвърлят услугите си към различни онлайн платформи. Колкото и клиширано да звучи - по-добре късно, отколкото никога! И да, доста е късно, но не е прекалено късно.

#

Paysera работи както обикновено по време на епидемията с COVID-19

В тези времена на несигурност ще направим всичко възможно да осигурим стабилност и увереност за нашите клиенти, партньори и служители.

#

Нека да е цветно!

Първите вести за Новата година са тук! Готови сме да представим нов дизайн на разплащателните карти с няколко различни цвята. Все още не разполагате с Paysera разплащателна карта? Направете поръчка и изберете цвета, който Ви допада най-много.

#

2019 – година на много постижения, нови услуги и функционалности

Изминалата година бе изпълнена с новости както в нашите услуги, така и по отношение на успехите, които реализирахме.

#

Мобилното банкиране на Paysera

С развитието на новите технологии нашите мобилни телефони се превърнаха в неразделна част от ежедневните ни активности. Същото се случва и с нашите банкови сметки. Нека ви разкажем повече за мобилно банкиране на Paysera и неговите предимства.

#

Управление на фирмени разплащания с Paysera

Във време на глобализация, почти всяка компания има нужда да извършва плащания към партньори, било то в страната или в чужбина. Ние от Paysera им помагаме, като им предлагаме дигитални платежни услуги, които спестяват не само време, но и средства.

#

Ползите, които носим на българските потребители при излъчване на международни преводи

Много компании и физически лица изпитват затруднение при излъчването на международни парични преводи от България. Ние от Paysera им помагаме да извършват разплащания без каквито и да било притеснения.

#

Кои сме ние?

Paysera е компания с 15 годишна история и опит в предоставянето на дигитални платежни услуги на компании и физически лица по целия свят. Кои сме ние от Paysera България? Научете повече за нас и услугите ни!