Всички записи

Как да се уверите, че разговаряте с Paysera, а не с телефонни измамници?

#
Съвременните измамници могат да звучат много професионално - те може да говорят учтиво и да звучат изтънчено, да знаят името Ви и дори да Ви пожелаят приятен ден, след като Ви ограбят. Но не позволявайте да Ви заблудят! Когато говорите по телефона, никога не разкривайте важна информация, като Вашия ПИН, CVV код, номер на карта или дата на валидност на картата, данни за вход в системата и др. Консултантите на Paysera никога не биха поискали да им предоставите подобни данни и това ще бъде първият знак, че разговаряте с телефонен измамник. 

Как да установите, че обаждането не е от Paysera? 🕵️‍♂️

Ние ценим времето на нашите клиенти и им се обаждаме много рядко, а по време на разговора никога няма да поискаме да ни предоставите лична информация, като: 

  • Номер на карта;
  • ПИН код на картата;
  • CVV номер на картата;
  • Дата на валидност на картата;
  • Парола за вход в системата Paysera;
  • Парола за имейл;
  • Код за вход в мобилното приложение;
  • Код за потвърждение, получен чрез SMS;
  • Никога няма да поискаме от Вас да преведете пари по определена сметка;
  • Никога няма да поискаме да промените своята парола 
  • Никога няма да Ви кажем да въведете някакъв код в мобилното приложение или уебсайта на Paysera и т.н. 

Финансовите измамници обикновено изискват подобни данни и Вие никога не трябва да ги разкривате на трети лица, когато говорите по телефона, както и в социалните мрежи.

Ако получите такова обаждане, моля да ни уведомите незабавно (+359 2 494 97 70). 

Как да се свържете с нас? 👋

Ако не сте сигурни, че разговаряте с наш консултант, прекъснете разговора и ни се обадете на нашите официални телефонни номера, посочени на нашия уебсайт или ни изпратете съобщение чрез официалните ни социални мрежи. 

Ако имате конкретни въпроси относно Вашата сметка, винаги можете да ни се обадете, изпратите имейл или да се свържете с нас, като кликнете върху иконата за чат на нашия уебсайт

Избягвайте да предоставяте личната си информация в социалните мрежи и никога не я предоставяйте в публични коментари.

Какво трябва да направите, ако с Вас се свържат измамници? ❌

  • Ако сте забелязали превод по Вашата сметка, който не е извършен от Вас, незабавно се свържете с нас на телефон +35924949770
  • Ако подозирате, че някой има достъп до Вашата разплащателна карта или нейните данни, веднага я блокирайте. Можете да направите това незабавно, като използвате мобилното приложение на Paysera

Моля, докладвайте ни подозрителните случаи, за да защитите себе си и останалите.