Не използвате своята Paysera сметка? Ето как можете да я закриете
Какво е необходимо да направите, преди да закриете сметката
Има няколко неща, които трябва да проверите, преди да закриете сметката си в Paysera:
Вашата сметка има ли отрицателно салдо?
Имате ли карта Visa?
Сметката Ви има ли положителен баланс (разполагаема сума)?
💸 Просрочени задължения (отрицателно салдо). Ако имате непокрити просрочени задължения по Вашата сметка в Paysera, няма да можете да я закриете, преди те да бъдат изчистени. За да покриете задълженията, трябва да захраните сметката си.
Можете да прегледате инструкциите за захранване, като отидете в мобилното приложение на Paysera > Захрани, изберете държавата и валутата, след което ще получите инструкции за нужните действия.
Инструкции за захранване може да бъдат получени и през онлайн банкирането на Paysera на адрес: https://bank.paysera.com/bg/login. Влезте в системата > Сметки и карти > Захранване на сметка. Изберете държавата и валутата и за Вас ще бъдат генерирани инструкциите за захранване на сметката.💳 Visa карта. В случай, че притежавате карта Visa, трябва да я блокирате за постоянно, преди да закриете сметката си. Ако има останали средства – изтеглете ги или ги преведете по алтернативна банкова сметка.
За да блокирате картата, влезте в мобилното приложение на Paysera > отидете в "Карти" > "Блокирайте временно своята карта" > "Блокирайте за постоянно своята карта".
💰Положителен баланс. Преди да закриете сметката си, първо трябва да прехвърлите останалите средства в друга сметка или да ги изтеглите. Балансът по Вашата сметка трябва да бъде нулев, за да можете да я закриете.
В случай, че сметката Ви не е идентифицирана и не можете сами да прехвърлите средствата, моля, предоставете данните за банковата си сметка, към която да преведем средствата, преди да закрием сметката Ви.
Данните за банковата сметка трябва да включват:
- Вашето име и фамилия
- Вашият адрес
- Номерът на Вашата банкова сметка
- SWIFT/BIC код
- Адрес на Вашата банка
Какво да направите след това, за да закриете сметката? ❌
След като извършите необходимите действия, изброени по-горе, трябва да изпратите имейл до [email protected] от потвърдения в нашата система имейл адрес или да ни се обадите от Вашия регистриран телефонен номер на +44 20 80996963 и да заявите заличаването на Вашата Paysera сметка.
И накрая - какво е нужно, за да подобрим услугите си? 🤝
Чувствайте се свободни да споделите с нас причината за Вашето напускане, за да ни помогнете да се подобрим. Липсваха ли Ви определени услуги? Съдействието от наша страна не беше ефективно? Изпратете ни имейл с Вашите предложения по всяко време: [email protected].