Всички категории

Обобщавайки 2022 г.: какво направи Paysera?

#
А, да, 2022 година. Това беше годината на нашия 18-ти рожден ден и ни донесе много нови разработки, уроци, промени и партньорства. Paysera продължава успешно да се движи в бурните води на fintech индустрията и нашият ангажимент да предоставяме най-добрите услуги на клиентите ни е капитанът зад щурвала. Нека поговорим за подробностите! 

Страница за състоянието

Внимание! Страницата за състоянието на Paysera е тук!

Преди година Ви обещахме допълнителен канал за комуникация – страница за състояние. И ето я вече налична! Страницата за състояние служи като средство Paysera да остане прозрачна, като Ви показва какви технически неизправности вече сме коригирали, какво се решава в момента и какво е планирано за предстоящата поддръжка.

Накратко, ако се сблъскате с технически проблем, можете да проверите страницата ни за състоянието за секунди и да видите дали вече го отстраняваме. Или, ако предпочитате, можете да направите същото в нашия официален Twitter акаунт на страницата на състоянието @payserastatus – което предпочитате. Така или иначе, това ще Ви спести време!

Ние напълно разбираме, че не всички проблеми могат да бъдат разрешени само чрез проверка на страницата за състоянието и в някои случаи свързването с отдел "Обслужване на клиенти" е най-доброто решение, но се надяваме, че това Ви е от помощ при неизправности от общ характер.

Банка Paysera в Грузия

Още един план, който беше успешно финализиран – Paysera официално е лицензирана банка в Грузия! Това е не само първият банков лиценз за Paysera, но и първият лиценз за дигитално банкиране за Грузия.

Усещането за положително въздействие е страхотно!

Процес по ребрандиране

Още от първите стъпки на процеса, ние обявихме обновяването на визуалната идентичност на Paysera, за да включим всички наши клиенти в този процес и да направим цялото изживяване лесно.

През 2022 г. имаше три основни етапа, които успешно постигнахме.

Нови цветове и лого на Paysera

Избор на нова цветова гама и промяната на логото може да звучат като лесна задача за изпълнение, но не можем да се съгласим с подобно схващане.

За Paysera визуалната идентичност е повече от просто привлекателен образ. Работихме усилено, за да се представим по възможно най-модерния и акуратен начин, поради което отделихме време не само да обмислим нашите основни ценности и посока, но и помолихме клиентите ни за тяхното мнение относно това как ни виждат.

Останалото вече е история и ние се гордеем с резултатите.

#

Ребрандиране на Paysera Tickets

Тъй като Paysera Tickets е един от нашите продукти, съвсем естествено е той да съответства на цялостната идентичност на Paysera. Искахме обаче да визуализираме и уникалността на Paysera Tickets. Така че направихме точно това – комбинирахме двете!

Както може да видите, логото на Paysera Tickets е оформено като билет и включва новата цветова палитра на Paysera с освежаваща добавка от ярък зелен нюанс.

#

Нови дизайни на карта Visa

Помните ли, когато споменахме, че нашите клиенти бяха включени в процеса на ребрандиране на Paysera? 

Винаги сме го казвали и ще го кажем отново – нашите клиенти са движещата сила зад усилията, които полагаме. И ние искаме те да се гордеят с това, което включва и възможността да притежават картите Visa с новия и подобрен дизайн. Клиентите на Paysera могат да избират между два дизайна – единият съответства на нашето ново брандиране, а другият е с украинско знаме.

#

Преводи за получаане на пари в брой в Украйна

Знаехме, че има нужда от услуга за превод на пари в брой и я предоставихме. 

Клиентите на Paysera вече могат да правят бързо и лесно преводи към Украйна, където получателят може да вземе парите в определени локации. Засега услугата е достъпна само в Украйна, но възнамеряваме да я развием и в други държави.

"Разговори за електронна търговия" - предстои продължение

Казват, че всички пътища водят до Рим... В случая на Paysera от известно време всички пътища ни водят към Разговори заелектронна търговия.

През есента на 2022 г. въведохме поредица от безплатни уебинари за литовската публика. В уебинарите участваха експерти в различни области, които споделиха практически знания с всички участници по теми, свързани с електронната търговия. 

Само за да назовем няколко, поредицата от уебинари обхващаше въпроси за това как да стартирате бизнес за електронна търговия, как да стимулирате онлайн продажбите с помощта на социалните мрежи, бърз преглед на много полезни инструменти за електронна търговия и много други.

Миналата година завършихме първия кръг от поредицата уебинари, но все още не сме приключили – предстоят нови уебинари!

Увеличени лимити за съхранение на средства

Това е последното развитие за годината, но далеч не е последното по значимост!

Както частните, така и фирмените клиенти вече могат да съхраняват повече парични средства по своята Paysera сметка, преди да бъде приложена годишната такса от -0,50%. 10 пъти повече пари, по-точно! Но нека да говорим за конкретни числа, нали?

Преди физическите лица бяха тасувани с годишна такса, ако паричните им средства надвишаваха 10 000 EUR. Сега таксата се прилага единствено, ако сумата надвишава 100 000 EUR.

За юридическите лица годишната такса се прилагаше при надвишаване на 50 000 EUR. В момента бизнес клиентите могат да съхраняват 500 000 EUR и ще бъде наложена такса, сако ако сумата бъде надвишена.

Също така бихме искали да отбележим, че таксата се изчислява от средната сума, надвишаваща този лимит за календарен месец.