Всички категории

Как да промените лимитите на Вашата сметка в Paysera?

Change your account limits on your Paysera account with just a few clicks
Искате да правите големи транзакции или просто да си осигурите повече финансова гъвкавост? Промяната на лимитите на Вашата сметка в Paysera е по-лесно, отколкото си мислите, независимо дали сте физическо или юридическо лице.

Промяна на лимити на Paysera сметка чрез мобилното приложение

Процесът на промяна на лимитите на сметка чрез приложението е абсолютно еднакъв както за физически, така и за юридически лица. Единствената разлика е, че нашите клиенти юридически лица просто трябва да използват своите фирмени сметки, за да направят тези промени. Не може да бъде по-лесно!

Ето ръководство стъпка по стъпка:

  1. Влезте в прилиоженеито на Paysera.
  2. Докоснете "Сметка" в горната част на екрана.
  3. Изберете "Настройки на сметка".
  4. Изберете сметката, за която желаете да промените лимитите.
  5. Докоснете "Моите лимити".
  6. Задайте предпочитаните от Вас дневни, месечни или годишни лимити и докоснете "Запазване".

Промяна на лимити на Paysera сметка чрез онлайн банкирането

Точно както в приложението, процесът на промяна на лимитите на сметка е идентичен както за физически, така и за юридически лица.

Ето как можете да го направите:

  1. Влезте във Вашия Paysera акаунт чрез браузър.
  2. Изберете "Настройки".
  3. Изберете "Лимити, права, пълномощия".
  4. Кликнете върху "Права и лимити на превод".
  5. Под таблицата с лимити на превод кликнете върху „Промяна на лимити“.
  6. Задайте новите лимити според Вашите предпочитания и запазете промените.

За активирането на промените е нужно време

Моля, имайте предвид, че след запазване на промените ще отнеме 12 часа, за да влязат в сила новите лимити. Това се прави от съображения за сигурност.

Ако обаче предпочитате 12-часовото ограничение за сигурност да бъде премахнато, имате възможност да го направите, като се свържете с нас по телефона. Ако решите да го направите, моля, не забравяйте да използвате телефонния номер, регистриран във Вашия акаунт, когато се свързвате с нас.

Свързани статии

#

Как да промените своя имейл адрес, телефонен номер или да прехвърлите приложението Paysera на нов телефон?

В настоящата дигитална ера разчитаме в голяма степен на нашите мобилни устройства, за да управляваме финансите си, включително с помощта на приложения като Paysera. Възможно е обаче да възникнат ситуации, в които трябва да актуализираме информацията си за контакт или да прехвърлим приложението на нов телефон. Ако се окажете в подобно положение, не се притеснявайте! Тази публикация в блога ще Ви преведе през процеса на промяна на Вашия имейл адрес, телефонен номер или прехвърляне на мобилното приложение на Paysera на нов телефон.

#

Как да разделите сметка с помощта на мобилното приложение на Paysera?

Помните ли, когато беше нужно малко почесване по главата и време, за да разделите сметката с приятелите си? Е, тези дни вече са в миналото, благодарение на иновациите в технологиите. В днешно време за всичко, което е необходимо, са нужни само няколко докосвания на телефона и дори не е нужно да изчислявате своя дял от сметката – функцията на Paysera за разделяне на сметката прави всичко вместо Вас.

#

Как да изтегляте банкови извлечения от Paysera

В наши дни се изискват извлечения от банкова сметка по множество причини, като например отпускане на кредит, ипотека или дори кандидатстване за виза за пътуване. Въпреки че това често се превръща в едно от онези допълнителни неща, за които трябва да се притеснявате, Paysera е насреща, за да помогне. Изтеглянето на извлечения по Вашата Paysera сметка никога не е било по-лесно. Услугата е достъпна както чрез мобилното приложение на Paysera, така и чрез онлайн банкирането.