Paysera разплащателна карта



Кой може да поръча платежна карта?

Разплащателната карта Visa може да бъде поръчана от лица на възраст над 16 години, регистрирани и идентифицирани в системата Paysera. На едно и също лице може да бъдат издадени до 5 разплащателни карти.
Притежателят на допълнителна карта трябва да има навършени поне 14 години. Притежателят на допълнителна карта разполага със средствата на основната платежна карта Visa и за него важат същите лимити.
Ако е поръчана карта за юридическо лице, трябва да се посочи името за вход в системата (имейл адрес или телефонен номер) на физическото лице (представител на компанията), което ще използва картата.
Картите се издават и доставят само в държавите от ЕИЗ.
Вижте видеото "Как да поръчате разплащателна карта Visa?“

Поръчах карта. Как и кога ще бъде доставена?

Картата може да бъде доставена на посочения адрес с препоръчана или обикновена поща, както и с куриер. Ако системата не успее автоматично да намери адреса Ви при въвеждането му, уверете се, че сте задали правилно адреса и потвърдете. В случай, че сте въвели грешен адрес за доставка, трябва да поръчате отново картата. След като поръчате картата, ще можете да видите прогнозното време за доставка. Моля, имайте предвид, че доставката може да отнеме повече време, отколкото е посочено в системата, поради евентуално забавяне от страна на пощенските/куриерските услуги. След като получите картата, трябва да я активирате в рамките на 3 месеца от датата на нейното издаване.
Гледайте видеото "Как да активирам карта Visa?"

Искам временно да блокирам или да анулирам картата си

Ако сте загубили картата си и желаете да я блокирате временно, влезте в своя акаунт и отидете в меню "Сметки и карти > Преглед на карти", изберете картата > "Временно блокиране / Анулиране > Блокирай временно". По-късно ще можете да отблокирате картата сами.
В случай, че решите да блокирате картата си за постоянно, отидете в меню "Сметки и карти > Преглед на карти" > изберете картата > "Временно блокиране / Анулиране > Блокиране за постоянно". Анулирането на картата е безплатно и влиза в сила незабавно.
Вижте видеото "Как да блокирам или анулирам своята карта Visa?"

Какво трябва да направя, ако съм забравил/-а ПИН кода на своята карта?

За съжаление не можете да промените ПИН кода на Вашата карта Visa. В случай, че сте го забравили, влезте в системата, отидете в меню "Сметки и карти" > "Преглед на карти" > "Получи ПИН код". Гледайте видеото "Как да получа напомняне за ПИН код за карта Visa?"

В каква валута мога да поръчам карта, да плащам или да тегля пари?

Основната валута на разплащателната карта Visa е евро, поради което всички операции се извършват в евро и средствата се дебитират в евро. Ако съхранявате парични средства и извършвате плащания във валута, различна от евро, сумите автоматично се конвертират в основната валута - евро. Когато теглите пари в евро на банкомат, трябва да изберете "Продължи без превалутиране", за да избегнете допълнителни такси за превалутиране. С разплащателната карта Visa можете да плащате и теглите суми и в друга валута, но не забравяйте, че ще се приложат допълнителни такси за превалутиране.
Всички такси за разплащателна карта Visa може да бъдат прегледани тук

Мога ли да платя чрез или да свържа карта с други системи, например като PayPal?

Можете да свържете своята карта с PayPal или други системи, които приемат карти Visa.
Гледайте видеото "Как да свържа карта Visa към PayPal?"

Сметка и плащания



Как мога да открия лична сметка?

Можете да се регистрирате в системата на Paysera чрез безплатното мобилно приложение на Paysera, което може да бъде изтеглено бързо и удобно от Google Play или App Store. Отворете приложението и натиснете “Откриване на сметка”, въведете Вашия телефонен номер, създайте парола, прочетете условията на Генералното споразумение за платежни услуги и други споразумения и натиснете още веднъж “Откриване на сметка”. На посочения телефонен номер ще получите код за потвърждение, който трябва да въведете в съответния прозорец. Изпълнете другите посочени действия .
Вижте видео “Как да откриете лична сметка в Paysera?”

Как мога да открия фирмена сметка?

За да откриете фирмена сметка, първо трябва да откриете лична сметка в Paysera като директор на компанията и да извършите необходимите действия за идентификация. Инструкции относно процедурата по идентификацията са предоставени тук.
Как да откриете фирмена сметка?
1. Влезте в своя личен акаунт, кликнете върху своето име и уникален номер и от падащото меню изберете “Откриване на фирмена сметка”.
2. Изберете държавата на регистрация на фирмата, въведете ЕИК на компанията и кликнете върху „Проверка“. За Вашата фирма ще бъде открита нова сметка.
Ако държавата на регистрация на фирмата не е сред предложените опции, изберете „Друга държава“ и предоставете исканите документи. Документите ще бъдат проверени и фирмената сметка ще бъде открита в рамките на 1–3 работни дни.
Вижте видео “Как да откриете фирмена сметка в Paysera?”

Как мога да захраня своята Paysera сметка?

Влезте в своя акаунт, изберете Сметки и карти > Захранване на сметка и в отворилия се прозорец изберете:
  • сметката, която желаете да захраните;
  • държавата, от която ще бъде изпълнено захранването;
  • валутата на превода.
Кликнете върху Актуализация на инструкции. Ще бъдат показани всички възможни начини на захранване на сметка.
Повече информация за захранване на сметка

Как мога да превеждам пари към банки и други платежни системи?

За да изпълните превод от Вашата Paysera сметка към банка, влезте в своя Paysera акаунт. От менюто вляво изберете Преводи > Банков превод.
Попълнете нужните данни, за да наредите превода. Препоръчваме Ви да започнете с номера на сметката си, тъй като формата за превод е динамична. След въвеждане на данните, кликнете върху „Продължи”. Ще бъде оформено платежно нареждане, прегледайте го и кликнете върху “Потвърждение”.
Повече информация за преводи

Колко мога да спестя, ползвайки Paysera?

Фирмената сметка може да се управлява от ръководителя на компанията и други служители, на които са предоставени такива права от ръководителя на системата. За да може ръководителят да предоставя права на други служители да извършват транзакции с фирмената Paysera сметка, служителите трябва да имат идентифициран личен акаунт в системата на Paysera.
За да зададете права, влезте в своя акаунт, от менюто вляво изберете Настройки> Лимити, права, пълномощия > Права и лимити на превод и кликнете върху Създаване на ново разрешение. Предоставените права и лимити ще бъдат приложени след 12 часа.
Повече информация за настройки на акаунта

Къде мога да платя с мобилното приложение?

Можете да използвате мобилното приложение на Paysera, за да плащате в търговски обекти, предлагащи Paysera като начин на плащане. Плащането се извършва чрез сканирането на QR код, генериран от търговеца.

Карта с места за плащане

Как мога да инсталирам Paysera Checkout в моя електронен магазин?

Можете да интегрирате услугата на Paysera за получаване на плащания във Вашия онлайн магазин бързо и лесно, като използвате готови плъгини. Paysera е създала плъгини за над 18 популярни CMS системи като Wordpress, Joomla, Impresspages, etc.

Повече информация по технически въпроси

Не намирате отговор на своя въпрос?

Повече за услугите на Paysera можете да откриете тук.

Сигурност от най-високо ниво



Сигурността е от най-висок приоритет за Paysera. Ние винаги се стремим да ползваме софтуер, технологии и системи за мониторинг, отговарящи на най-високите стандарти. Това гарантира постоянната защита на Вашите пари, данни и преводи.