Управление на сметка и идентификация на физически лица
Таксата за управление на сметка се начислява само когато клиентът изобщо не използва сметката за период от поне 2 години. Тази такса се използва за покриване на административните разходи на неизползваната сметка, докато сметката остане без налични средства и бъде закрита автоматично. Клиентът винаги бива информиран на всичките ни известни имейл адреси за таксата, която ще бъде начислена.
| Услуга | Такса | 
|---|---|
| Откриване или закриване на сметка в системата | безплатно | 
| Откриване или закриване на сметка в клон на Paysera (само за Литва) | 10 EUR | 
| Управление на сметка | безплатно | 
| Управление на сметка, когато клиентът не е влизал в своята сметка или не е извършил поне една платежна операция в рамките на 2 години* | 2 EUR/месец за клиенти на Paysera Bank Georgia – 2 GEL | 
| Такса за превод/управление на средства на починал клиент | 10  EUR за клиенти на Paysera Bank Georgia – безплатно | 
* Ако сметката е без налични средства или средствата са изчерпани след прилагане на таксите, сметката ще бъде закрита. Клиентът ще бъде информиран 2 седмици преди сметката да бъде таксувана и още веднъж преди закриването на сметката.
Идентификация на клиент
Идентификацията е необходима за достъп до всички възможности на Paysera сметка. Всеки избран метод за идентификация е
	безплатен.
| Метод за идентификация на клиент | Важна информация | 
|---|---|
| Идентификация на клиент в офис на Paysera (само в Литва и Грузия) | Трябва да предоставите лична карта или паспорт. | 
| Идентификация на клиент чрез качване на документи за самоличност в системата | Ще можете да сканирате документите си за самоличност (лична карта или паспорт), необходими за идентификация с мобилното приложение на Paysera. |